ВЕБ-САЙТ - системне багаторівневе об'єднання різних ресурсів і сервісів. Дає користувачеві чітку інформацію, здійснює миттєвий доступ до таких сервісів, як пошукові системи, електронний шопінг, безкоштовна електронна пошта, торгова реклама, миттєва розсилка повідомлень, веб-аукціони; має можливість як залучати велику кількість користувачів, так і збирати інформацію про їхні інтереси. Сайт в Інтернеті - візитна картка будь-якої компанії або приватного користувача, оформлена в захоплюючій графіку, від простої інформаційної сторінки до путівника по конкретній галузі знань або сфері бізнесу. Окремі великі фрагменти сайту, а іноді і самі сайти називають порталом.
В даний час сайт стає невід'ємною частиною кожної професії. Сайт справляє сильне вплив на імідж Вашої компанії. Це дуже важливо в освітленні Вашого бізнесу для більшої кількості людей.
Якщо ви в бізнесі, власник невеликої або середньої або великої компанії, якою професійною або Free Lancer, потрібно мати свій власний сайт з багатьох причин.
Є близько 970 мільйонів користувачів Інтернету, 15% населення світу. Таким чином, найбільш ефективний спосіб отримати потенційних клієнтів з усього світу це інтернет-маркетинг.
Сайти не мають територіальних кордонів. Вони є міжнародними. Якщо у вас є сайт, то у вас є щось, що долає кордони між країнами і континентами.
Завдяки проектування сайту ви отримаєте ідентичність, присутність і хороший канал бізнесу. Ви не можете зупинити конкуренцію в будь-якому бізнесі, але принаймні ви можете уявити ваш бізнес так, щоб ваші потенційні клієнти отримали можливість зіставлення і згодом віддали перевагу вашому продукт або залучили ваші послуги за допомогою професійного бізнес-сайту.
Якщо у вас невелика компанія, і ви виходите на глобальний світовий ринок, то сайт є єдиним ефективним засобом масової інформації для ефективного просування вашого бізнесу.
Наявність веб-сайту означає, що ваш бізнес відкритий і доступний цілодобово і протягом року. Сайт передає закладену в нього інформацію протягом декількох секунд.
Веб-сайт: для чого він потрібен компанії?
Щоб оцінити важливість наявності веб-сайту, для початку, слід розглянути базові функції, які він може виконувати:
1. Іміджева функція;
2. Рекламна функція;
3. Комунікаційна функція;
4. Інформаційна функція;
5. Стимулююча функція;
Відповідно до переліченими вище функціями, можна окреслити такі цілі:
1. Зміцнення іміджу компанії
Імідж - стійкий образ фірми (товару, послуги) до складу якого: сам образ; його зорові, слухові, дотикові компоненти; викликані асоціації, емоційне ставлення.
2. Покращена форма реклами
Уявіть, що Ви видаєте кольоровий буклет, в якому описано історію Вашого підприємства, можливості персоналу, характеристики продукції, що виробляється, Ваші координати, розрахунковий рахунок, форма оплати, оптові знижки і інша інформація. Скільки, приблизно, буде коштувати маркетування і друк такого буклету при тиражі близько 100 тисяч? А якщо у Вас зміниться телефон або адресу? Все викидати?
Веб-сайт викидати не доведеться! Та й обійдеться він значно дешевше.
3. Встановлення зворотного зв'язку
Ви можете знати про настрої Ваших клієнтів, враження про продукцію, про якість послуг, що надаються через, наприклад, гостьову книгу. Всі повідомлення залишаються анонімно - звідси і розкутість як в критиці, так і в похвалах.
4. Інформування клієнта про новини, продукції і т.д.
Ви можете постійно повідомляти своїм клієнтам оперативні новини. Ваші партнери завжди будуть інформовані про зміну графіка роботи вашої фірми або про виробництві нового виду продукції.
5. Стимулювання попиту
Так, хтось хоче купити скляні пляшки для виробництва вина. Він заходить в Інтернет і в пошуковій системі вводить ключові слова, пов'язані з цим питанням, наприклад, "Надійні скляні пляшки з увігнутим дном". На екрані виводиться цілий список компаній, які виробляють такі пляшки. Потенційний клієнт заходить на сайти цих фірм, порівнює ціни, знижки, сервіс і приймає рішення про покупку пляшок там, або тут. Якщо він не знайшов веб-сайту вашої компанії - отже, Ваші пляшки він не купить! Все дуже просто.
Розглянувши потенційні можливості якісного веб-сайту підприємства, перейдемо до його вартісного аналізу.
Що ж конкретно Ви отримуєте від веб-сайту?
Ви можете оперативно змінювати ціни і позиції в прайс-листах (для цього часто використовується база даних 1С або іншої бухгалтерської програми).
Ваш потенційний клієнт (партнер) може знаходитися на іншому континенті, в іншій країні, місті, і для нього не буде проблемою знайомство з Вашим підприємством або спілкування з Вами.
Користувач, що зайшов на Ваш веб-сайт (на відміну від інших видів реклами) активний: він сам знайшов Вас і цікавиться товаром (послугами) вашої фірми,
а значить є ймовірність того, що він стане вашим клієнтом.
Ви отримаєте ефективну рекламу, яка працює 24 години на добу і 365 днів на рік.
У Вас напевно є логотип, фірмовий бланк, телефон, факс, і інша фірмова атрибутика. Крім того, у Вас з'явиться "прдставництво" в інтернеті.
В даний час сайт стає невід'ємною частиною кожної професії. Сайт справляє сильне вплив на імідж Вашої компанії. Це дуже важливо в освітленні Вашого бізнесу для більшої кількості людей.
Якщо ви в бізнесі, власник невеликої або середньої або великої компанії, якою професійною або Free Lancer, потрібно мати свій власний сайт з багатьох причин.
Є близько 970 мільйонів користувачів Інтернету, 15% населення світу. Таким чином, найбільш ефективний спосіб отримати потенційних клієнтів з усього світу це інтернет-маркетинг.
Сайти не мають територіальних кордонів. Вони є міжнародними. Якщо у вас є сайт, то у вас є щось, що долає кордони між країнами і континентами.
Завдяки проектування сайту ви отримаєте ідентичність, присутність і хороший канал бізнесу. Ви не можете зупинити конкуренцію в будь-якому бізнесі, але принаймні ви можете уявити ваш бізнес так, щоб ваші потенційні клієнти отримали можливість зіставлення і згодом віддали перевагу вашому продукт або залучили ваші послуги за допомогою професійного бізнес-сайту.
Якщо у вас невелика компанія, і ви виходите на глобальний світовий ринок, то сайт є єдиним ефективним засобом масової інформації для ефективного просування вашого бізнесу.
Наявність веб-сайту означає, що ваш бізнес відкритий і доступний цілодобово і протягом року. Сайт передає закладену в нього інформацію протягом декількох секунд.
Веб-сайт: для чого він потрібен компанії?
Щоб оцінити важливість наявності веб-сайту, для початку, слід розглянути базові функції, які він може виконувати:
1. Іміджева функція;
2. Рекламна функція;
3. Комунікаційна функція;
4. Інформаційна функція;
5. Стимулююча функція;
Відповідно до переліченими вище функціями, можна окреслити такі цілі:
1. Зміцнення іміджу компанії
Імідж - стійкий образ фірми (товару, послуги) до складу якого: сам образ; його зорові, слухові, дотикові компоненти; викликані асоціації, емоційне ставлення.
2. Покращена форма реклами
Уявіть, що Ви видаєте кольоровий буклет, в якому описано історію Вашого підприємства, можливості персоналу, характеристики продукції, що виробляється, Ваші координати, розрахунковий рахунок, форма оплати, оптові знижки і інша інформація. Скільки, приблизно, буде коштувати маркетування і друк такого буклету при тиражі близько 100 тисяч? А якщо у Вас зміниться телефон або адресу? Все викидати?
Веб-сайт викидати не доведеться! Та й обійдеться він значно дешевше.
3. Встановлення зворотного зв'язку
Ви можете знати про настрої Ваших клієнтів, враження про продукцію, про якість послуг, що надаються через, наприклад, гостьову книгу. Всі повідомлення залишаються анонімно - звідси і розкутість як в критиці, так і в похвалах.
4. Інформування клієнта про новини, продукції і т.д.
Ви можете постійно повідомляти своїм клієнтам оперативні новини. Ваші партнери завжди будуть інформовані про зміну графіка роботи вашої фірми або про виробництві нового виду продукції.
5. Стимулювання попиту
Так, хтось хоче купити скляні пляшки для виробництва вина. Він заходить в Інтернет і в пошуковій системі вводить ключові слова, пов'язані з цим питанням, наприклад, "Надійні скляні пляшки з увігнутим дном". На екрані виводиться цілий список компаній, які виробляють такі пляшки. Потенційний клієнт заходить на сайти цих фірм, порівнює ціни, знижки, сервіс і приймає рішення про покупку пляшок там, або тут. Якщо він не знайшов веб-сайту вашої компанії - отже, Ваші пляшки він не купить! Все дуже просто.
Розглянувши потенційні можливості якісного веб-сайту підприємства, перейдемо до його вартісного аналізу.
Що ж конкретно Ви отримуєте від веб-сайту?
Ви можете оперативно змінювати ціни і позиції в прайс-листах (для цього часто використовується база даних 1С або іншої бухгалтерської програми).
Ваш потенційний клієнт (партнер) може знаходитися на іншому континенті, в іншій країні, місті, і для нього не буде проблемою знайомство з Вашим підприємством або спілкування з Вами.
Користувач, що зайшов на Ваш веб-сайт (на відміну від інших видів реклами) активний: він сам знайшов Вас і цікавиться товаром (послугами) вашої фірми,
а значить є ймовірність того, що він стане вашим клієнтом.
Ви отримаєте ефективну рекламу, яка працює 24 години на добу і 365 днів на рік.
У Вас напевно є логотип, фірмовий бланк, телефон, факс, і інша фірмова атрибутика. Крім того, у Вас з'явиться "прдставництво" в інтернеті.
Comments
Post a Comment